17.3.10

How to make it in America

  























                                            
Mr. Music aka Nicholas Kawamura, skrev på sin ganske udemærket musik blog
(kig forbi Nicholas HER) om en ny serie, "How To Make It In America", som
jeg endnu ikke havde hørt om, men som skulle have en masse nice musik på lyd-
siden. Rigtig nok finder jeg ud af soundtracket er spækket med oldies og nye tracks,
hip hop og indie.Virkelig et varieret soundtrack som afspejles i dette mixtape som
er blevet smidt sam-men af bl.a. Kid Cudi, som iøvrigt har en rolle i serien.

Både Lupe Fiasco, Florence & The Machine, The Rolling Stones, Chromeo, Pheonix,
Yacht, Kid Cudi, The XX,  A Tribe Called Quest, Jadakiss og mange flere fede navne
er at finde på soundtracket. Åbningsmelodien "I Need A Dollar" af Aloe Blacc er såååå
svedigt! Det er virkelig et af de bedste soundtrack jeg længe har hørt!!

Selve serien handler kort og godt om nogle unge mennesker der prøver at at opnå
the american dream i New York. Jeg har kun set første afsnit af serien og kan godt
forestille mig det var en serie jeg gad følge med i. Indtilvidere er serien ikke kommet
til DK men kan streames online på div. sites.

Download mixtapet gratis HER !

Eller tag en lytter her..


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails