10.8.10

Toro Y Moi, Caribou, Vinnie Who @ Trailerpark Festival

I almost forgot.. For et par uger siden var en kammerat og jeg med til at stable
Trailer Park Festival på benene.  Det var rigtig fed oplevelse at være med inden
selve musikken gik i gang. Under selve festivalen så jeg nogle rigtig interessante
bands som jeg kendte og ikke kendte.

Nogle af de bands jeg opdagede var Toro Y Moi som i øjeblikket fylder det meste
af min playliste. Top chillern musik!

En anden stor oplevelse var at se Caribou live. De to frontfigurer Dan og Ryan leverede
et intens show på trommesæt over for hinanden. Fik helt lyst til at spille trommer igen!

Vinnie Who lukkede og slukkede festivalen med et ordentligt diskobrag,
med publikum på scenen og crowdsurfende guitarist!

Tak for en gennemført festival!

Her, en håndfuld shots jeg tog..


Toro Y Moi






Caribou









Vinnie Who





















Hvis I vil se flere rigtig fede billeder fra Trailer Park
og andre spændende ting så tjek mine hjemmedrenge her:


Jason Idris Alami - www.jasonalami.com


Lasse Kofod - www.kofoden.wordpress.com


Kenneth Nguyen - www.kennethnuigen.blogspot.com
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails