10.10.12

TEDxCopenhagen

TEDxCopenhagen løb af stablen, på Bremen, for nogle uger siden og jeg havde
fornøjelsen at være en af fotograferne der skulle dokumentere dagen.

For mig var det nærmest en ære at blive spurgt til at skyde for TED. Jeg har i mange år
fulgt TED og har suget til mig af al den viden og inspiration som ligger på siden TED.com.

Første gang jeg stiftede kendskab til TED, var da jeg så en meget inspirerende tale af
Sir Ken Robinson, som omhandlede hvordan den traditionelle skole slukker kreativiteten
i mennesker og hvordan skolen kan blive en ekskluderende mekanisme i samfundet.
Very true! Hvis ikke du allerede har stiftet kendskab til TED eller Ken Robinson,
så synes jeg straks du skal se videoen HER!

Alle talks'ne fra dagen ligger nu online og kan ses HER.

Det var virkelig en fornøjelse at være en del af TEDxCopenhagen holdet.
Alle frivillige var så engagerede og alle bidrog til et virkelig gennemført event.
Good job, TEDx crew!

Her er lidt billeder fra selve dagen. Se resten HER










Soulaima Gourani

Claus Meyer

Bente Klarlund Pedersen


Lars AP, Fucking Flink

Signe Bjørg Jensen



Kasper Guldager

Risenga Manghezi
Emil Wilk

Per Vers


Troels Petersen




















Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails