13.1.10

diamond rain

Opgaver, eksamner, arbejde og en mørk mørk vinter har sgu
taget lidt på overskudet. Men der er 3 uger tilbage af studiet
så der er lys for enden af tunellen! Ser frem til at få mere tid
til venner og alle de ting jeg har måtte udskyde pga studiet.
Bliver fedt at få mere tid til at lege med kameraet og en skønne
dag få styr på lidt fototeknik, objektiver og det dér photoshop!
Har også i mange år gået og leget med idéen om at få lært at
mixe musik -ikke for at lege "yet-another-new-fresh-dj-in-town"
men mere af kærlighed til musikken og for at kunne spille lidt
nice musik for mine peeps! Har heller ikke været ude og rejse i
over et år, så i år satser jeg på at komme lidt ud i verden
her til foråret og en gang til, sidst på året -glæder mig!
Tja, det hele venter lige rundt hjørnet, can't wait!!

Nåh, egentlig ville jeg bare lige smide en håndfuld billeder op
jeg tog forleden. Tjek dem ud og tag en lytter til Telepopmusik's
efthånden 7-8 år gamle klassikker "Breathe" -ahhh...!







































Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails