5.5.11

Diplo madness @ Kødbyen

Hvis I kender mig, eller har fulgt lidt med på min blog, har I nok opdaget at jeg er kæmpe fan af  
baile funk'en og mr. Diplo aka Wesley Pentz . Diplo var den dj der åbnede mine øjne/øre op for
baile funk og den såkaldte "world town sound" som bla M.I.A. blev kendt for. Senest har Diplo haft
kæmpe succes som den ene halvdel af projektet Major Lazer. Så jeg havde mildest talt optur over
at han skulle spille igen i Kødbyen!

Oprindelig skulle Diplo have spillet på Vega men blev i sidste øjeblik rykket ud i Kødbyen. Umiddelbart
var min første tanke, øv, da Vega jo har KBH's fedeste lyd. Men efter at have tænkt over det, var
rave under åben himmel måske slet ikke en dum idé, tværtimod når vejret var så lækkert!

Efter en lang arbejdsdag skyndte jeg mig ud i Kødbyen. Nåede lige at smide min taske, hive mit
kamera op (opdagede jeg havde glemt batterier til flash -doh!) og så skal jeg ellers love for, Diplo gav
folk hvad de kom for, Distortion stemning og hjernedød rave!

Jeg fik desværre ikke så mange billeder, eftersom jeg løb tør for batteri til min flash -rookie mistake!
Men det gjorde sgu ikke noget, det betød bare mere tid til at hoppe rundt til vild bass!

Thank you Diplo and big up Schack, Copia Doble Systema, HLR bookings and all the beautifull people
who showed up! What a night!

     




































Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails